LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™

Bygg opp din markedsverdi, 
få mulighetene du ønsker deg

BOOTCAMPEN ER FULLBOOKET.
Sett deg på venteliste med å fylle ut dette skjemaet.

I mellomtiden kan du følge oss på LinkedIn og ta kontakt for individuell bistand: 
+47 97 48 79 38 eller [email protected] 

10
plasser igjen!

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™  hadde en vellykket lansering i Europa og Norge i 2020, og fikk 9,8 av 10 poeng på tilfredshet blant deltagere. I de to siste gruppene vil 10 av 10 anbefale bootcampen til venner og familie – det er vi stolte over!

Bootcampen holdes på norsk og foregår online. Det er maks 10 plasser

Cecilie,
Styremedlem

5/5

Per Ivar,
COO

4.4/5

Lars Aleksander,
Konsulent

5/5

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er et unikt og fleksibelt treningsprogram som hjelper deg og din bedrift å bli mer synlig og attraktiv på LinkedIn, få flere kunder og karrieremuligheter 🤝.

Det er ingen foredrag eller dagskurs som gir deg tips og etterlater deg alene med jobben som skal gjøres etterpå. Bootcampen har et «learning by doing» format med praktiske oppgaver som bygger opp din tilstedeværelse og posisjonering på LinkedIn.

Du gjør bittelitt hver dag, jobber sammen med en liten gruppe, får individuelle råd og kontinuerlig coaching

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er laget for travle mennesker som vil ha resultaterHer lærer du mens du jobber mot dine mål. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™
BYGGER DIN SYNLIGHET UKE FOR UKE

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ ledes av landets fremste ekspert innen merkevarebygging på LinkedIn Alisa T. Jensen, som har hjulpet tusenvis av mennesker og selskaper bygge opp sin posisjonering og synlighet ved bruk av LinkedIn. 

Alt foregår online. Det er plass til maks 10 deltagere. Det lønner seg å være tidlig ute. SETT DEG PÅ VENTELISTE i dag.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ – 
EN UNIK MULIGHET for deg som vil lykkes profesjonelt
Svarte du JA til noe eller alt over?
Da er LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ laget for deg.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er blitt testet med reelle mennesker og selskaper som har fått fantastiske resultater etter kun noen uker i programmet: fra økt synlighet, utvidet nettverk og oppmerksomhet fra media, til flere jobbintervjuer og dialoger om mulig samarbeid og konsulentoppdrag🤝.

“Jeg anbefaler LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ til alle som er opptatt av karriere. Jeg skal definitivt fortsette med LinkedIn!”

Wim
Key Account Manager

“LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ ble en game-changer for meg. Jeg merket økt interesse til min LinkedIn profil og fikk 1350 nye følgere på 4 uker!

Anne
Markedssjef

“Som resultat av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ har jeg fått 5 henvendelser på en uke som resulterte i 2 intervjuer for å diskutere mulig ansettelse.”

Matt
Director of Operations

“LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er perfekt for entreprenører, bedriftsledere, konsulenter, og alle som ønsker å bygge sitt brand.”

Eric
Daglig leder og konsulent

"Rekkevidden kan lett ganges med 10! Å delta i Visibility Bootcampen er en flott måte å bygge synlighet på og få oppmerksomhet der ute."

Carl Johan
Managing Director

Programmet er tilpasset det skandinaviske markedet og hadde en vellykket lansering i Norge, og fikk hele 9,8 av 10 poeng på tilfredshet fra deltagere

Ikke gå glipp av muligheten – bli med i dag!

Få en pangstart på nyåret – bli med på bootcampen!

Hvem får mest nytte av LinkedIn Visibility Bootcamp™?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er spesielt designet for deg som har ekspertise innen et spesifikt fagfelt som du ønsker å bygge synlighet rundt.

Enten er du ansatt i et selskap, er gründer og driver for deg selv, eller er på utkikk etter nye utfordringer, så er det kunnskap du har å by på. Denne kunnskapen vil du bygge din profesjonelle merkevare på. 

Bootcampen er spesielt verdifull for deg som jobber med salg, markedsføring, og leveranse av kunnskapsbaserte produkter og tjenester. 

Du må ha ekspertise innen et spesifikt fagfelt.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er gull verdt 💰 for deg som: 
Kjenner du deg igjen?
Da er sjansen stor for at LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er et riktig steg for deg. MELD DEG PÅ VENTELISTE her.  

Hvem ledeR bootcampen?

 
LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i Norden ledes av Alisa T. Jensen 
som sies å være landets fremste ekspert👏🏻 innen merkevarebygging på LinkedIn.
Alisa T. Jensen

Alisa T. Jensen har over 10 års erfaring med markedsføring, Employer Branding og HR fra to av topp tre HR selskaper globalt og to av The Big Four management consultancy selskaper.

Alisa T. Jensen har holdt hundrevis av foredrag, kurs og workshops om merkevarebygging, posisjonering og synlighet på LinkedIn. Etter sine første hundre foredrag og intervjuer i media tilbake i 2014 fikk Alisa status som LinkedInekspert.

I dag jobber Alisa som konsulent, foredragsholder, og karrierecoach. Hun hjelper selskaper og mennesker definere og vise sin verdi for å nå forretnings- og karrieremål

Alisas ekspertområder inkluderer Employer Branding, Merkevarebygging, Karriere, HR-prosesser og teknologi. 

Alisa har en mastergrad i språk og flerkulturell kommunikasjon fra Statsuniversitetet i St. Petersburg og en Executive MBA fra Handelshøyskolen BI i Oslo. Hun er sertifisert i flere psykometriske verktøy og kognitiv atferdsterapi. 

Alisa har strålende referanser fra de som har vært på hennes foredrag, kurs, eller vært coachet av henne. De fleste nevner hennes engasjerende stil, praktisk tilnærming, og varm personlighet.

Vi har gleden av å bekrefte Alisa T. Jensen som fasilitator for LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i Norden.

Få personlig coaching fra noen som virkelig kan det.
Bli med på Bootcampen!

Bygg din merkevare med eksperten ved din side. 

Påmeldingen er stengt. Meld deg på venteliste under.

trenger DU synlighet?

Å være synlig og anerkjent for det du gjør er ikke forbeholdt rockestjerner og fashiondesignere.

De har bare skjønt verdien av synlighet og tjent sine formuer på det. 

Å skape og ikke minst leve med denne type og mengde synlighet er ikke noe for alle.

I profesjonelt sammenheng derimot er de absolutt fleste tjent med litt synlighet. 

Det er ikke snakk om å bli Lady Gaga fra regnskap, eller Ace Ventura på salg, men å skape kjennskap til og synlighet rundt det du gjør og kan. Rettere sagt, det du ønsker at folk skulle vite at du kan, for du kan mye mer enn det du virkelig vil jobbe med.

La oss si det slik: 
Alle tjener på å vite hva du kan gjøre for dem, og det bør være noe du vil selge. Det kan være varer, tjenester, eller kunnskap (om det er et ERP-system, utvikling av en hjemmeside, eller det å bygge opp og lede en salgsavdeling… alle har noe å tilby på markedet).

Alle tjener på å vite 
at DU har det de leter etter.

Få betalt for din kunnskap

I profesjonelt sammenheng leter man oftest etter kompetanse. Enten i form av en tjeneste man trenger hjelp med, eller en person man ønsker å ansette. Selv om man leter etter en vare, vil man ofte kjøpe den fra noen som har kunnskap og kompetanse om det man skal kjøpe. Derfor kan vi påstå at:

Du vinner på å bli kjent for det du kan.

Er du kjent for din kunnskap, følger det med deg overalt, selv om du bytter jobb en dag.   

Å bygge visibilitet, eller synlighet rundt din kunnskap vil hjelpe folk finne deg når de trenger det du kan. Det vil også gjøre deg mer attraktiv for arbeidsgivere, for din synlighet vil være med på å løfte bedriftens omdømme. 

På denne måten vil synlighet hjelpe deg å få mulighetene du vil ha (flere kunder, oppdrag, eller ny jobb).

Du vinner på å bli kjent for det du kan.

Hva er en personlig merkevare, Hvordan bygge den opp, og hvordan tjener du på den?

Tenk deg følgende:

Om du trenger en regnskapsfører som er god på produktkalkyler, hvordan vil du gå frem for å finne en? Du kan google, ringe rundt og få litt informasjon. Men det du helst vil vite er nok hvilke erfaringer andre har hatt med de forskjellige tilbydere av regnskapstjenester. Du spør nok gjerne folk om de kjenner noen som er bra, ikke sant? 

Det ville vært veldig dumt for en regnskapsfører som er god på kalkyler, å ikke bli husket på i en slik situasjon. 

På samme måte, om du leter etter en rå karrierecoach som kan hjelpe deg å posisjonere deg for en høyere stilling og mer ansvar, så spør du gjerne folk om de vet om noen, ikke sant? Da finner du fort ut at du må få snakket med Alisa T. Jensen (vi vet, vi er nok inhabile til å skrive det her, men folk sier det altså).

Men tilbake til regnskapsføreren som er god på produktkalkyler, men mister oppdrag og jobbmuligheter fordi ingen vet om det. 

Oppgaven til regnskapsføreren er å fortelle til markedet om sin kunnskap og erfaring med kalkyler, jobbe med å bli mer synlig og sørge for å være på radaren, slik at folk husker på henne den dagen de har behov eller blir spurt om de kjenner noen som kan det. 

Det oppnår man når man over tid bygger visibilitet, eller synlighet rundt det man har å tilby på markedet, og forklarer hvordan og hvorfor man er annerledes fra noen andre som tilbyr det samme. Med andre ord kaller man det å bygge opp ditt personal brand, eller din personlige merkevare. 

Din personlige merkevare er en kombinasjon av din kunnskap, erfaring, ferdigheter, bakgrunn, ambisjoner, og ikke minst personlighet i profesjonell sammenheng. 
Din personlige merkevare er unik, for ingen har den samme kombinasjonen som deg. 

En sterk merkevare gjør det lett for folk å kunne anbefale deg for relevante karrieremuligheter, oppdrag og leveranser.   

Vil du få betalt for din kunnskap, er synlighet og personlig merkevare veien til suksess.

En sterk personlig merkevare gir deg flere kunder, flere karrieremuligheter, og hjelper deg lykkes profesjonelt.

Gjør det lett for folk å gi deg kunder og karrieremuligheter.

Bli med på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i år.

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

3 grunner som gjør det vanskelig

Alle karrierebevisste mennesker vil få godt av en sterk personlig merkevare. Men det er langt fra alle som finner det lett og naturlig å bygge den opp. 

Vår erfaring viser at det er tre hovedgrunner til at man ikke lykkes med å bygge opp et solid personlig brand, eller en sterk personlig merkevare: 

       1. Det er vanskelig å avgrense

Noen synes det er vanskelig å definere hva det er man vil tilby, og hvordan man er annerledes fra noen andre. 

Å bygge en tydelig merkevare er spesielt vanskelig for de som ikke ønsker å gi fra seg muligheter, de som ønsker en endring i karrieren, og de som har gjort mye forskjellig i løpet av sitt yrkesliv. 

Resultatet blir at man ikke oppleves som relevant for mulighetene man ønsker seg, tross at man har mye å tilby. 

Gode nyheter er at det er fullt mulig å endre på.

Du kan jobbe med å tydeliggjøre din merkevare selv, eller få hjelp av en coach som kan stille gode spørsmål og lede deg til gode svar. 

Ett av målene med LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er å gi deg muligheten til å jobbe med din merkevare sammen med en erfaren coach. Alisa T. Jensen er kjent for å hjelpe mennesker og selskaper definere sin unike verdi som er nøkkelen til en tydelig merkevare. 

       2. Det er ikke helt deg å skryte

Noen vet ikke helt hvordan bygge sin synlighet og merkevare uten av det føles påtrengende, flaut eller oppleves som skryt. 

Å bygge opp synlighet rundt sin kunnskap kan oppfattes som synonymt med å skryte om hvor flink man er. Og det er ikke så mange som er komfortable med å skryte her i landet. 

Gode nyheter er at du ikke trenger å skryte.

Du bør faktisk ikke skryte, selge, pushe, jakte, eller mase – det finnes mye bedre taktikker enn det for å bygge synlighet.

Beste synlighet kommer ikke fra skryt.

Ett av målene med LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er å vise deg hvordan du kan jobbe med din merkevare og synlighet på en god måte, som er naturlig, respektfull og oppleves som hyggelig. 

 

       3. Det er ikke så lett å vite hva som funker best

Noen kommer ikke helt i gang uten å vite konkret hvordan, hvor, og når man skal bygge opp merkevare, hvor mye tid det kan ta, og hvor mye det kan koste.

Det er ikke så lett å vite hva man kan gjøre helt konkret for å få ønsket resultat, så noen føler at de famler i blinde, andre – overveldet av mulighetene. Noen prøver betalt synlighet i form av annonsering og annen eksponering, eller kjøper betalte funksjoner på LinkedIn, uten at det nødvendigvis gir så mye verdi. 

Gode nyheter er at det finnes best practice eksempler som er testet av andre og kan like effektivt brukes av deg. 

Ett av målene med LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er å gi deg innsikt og inspirasjon slik at du kan lykkes med ditt arbeid med synlighet og merkevare.   

Alt i alt,

Vi har satt sammen alt du trenger for å lykkes med synlighet og merkevare i en pakke.
Den får du på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™.    

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er et unikt program fullt av kunnskap og praktiske oppgaver, og gir deg coaching av landets fremste ekspert i hele 4 uker. Slik får du innsikt, verktøy og ikke minst tid for å kunne bygge en sterk merkevare der ute. 

Det er plass til maks 10 personer. MELD DEG PÅ  nå.

Få alt du trenger for å lykkes med synlighet og merkevare i en pakke.

Bli med på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i år.

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hvorfor og hvordan bruke LinkedIn for synlighet og merkevarebygging?

Synlighet og merkevare kan du bygge opp på forskjellige måter avhengig av ditt marked, tid og budsjett. Mange måter å bygge synlighet på krever en god del ressurser, eks å kjøpe annonsering eller holde målrettede arrangementer mot valgte målgrupper. 

I motsetning til disse finnes det muligheter til å få gode resultater med relativt begrenset tidsbruk, og ikke minst HELT GRATIS.

En av slike muligheter, som er den desiderte vinneren i profesjonelt sammenheng i Norden, er LinkedIn. 

LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk og er svært populært i Norge. LinkedIn påstår at nettverket brukes av over 90% av rekrutterere, og er den foretrukne kanalen når man leter etter kompetanse, spesielt på høyere nivåer. For noen år tilbake var HR-bransjen mest aktiv på LinkedIn, men i dag ser vi i nettverket en god blanding av diverse profiler fra forskjellige fagområder og funksjoner.

Det sies at alle som er opptatt av karriere og profesjonelt suksess i Norden, er å finne på LinkedIn.

Det betyr at du kan nå mange forskjellige målgrupper gjennom LinkedIn. Her kan det være potensielle kunder, samarbeidspartnere, sponsorer, leverandører, arbeidsgivere, osv. Ikke minst har du oppdatert informasjon om hvor folk jobber og hva deres ansvarsområder er, som gjør det lett å ta kontakt med relevante mennesker. 

LinkedIn har en rekke betalte produkter og funksjoner, som aktivt promoteres. De kan være nyttige, men er ofte ikke nødvendige.  

Du kan få mye ut av LinkedIn med å bruke kun gratis funksjoner. 

Det er enda en god grunn til å bruke LinkedIn for å skape synlighet og bygge din merkevare. 

På Linkedin kan du få til mye HELT GRATIS.

En utfordring med LinkedIn er at den har en del tekniske algoritmer som avgjør hvordan LinkedIn kategoriserer din profil med tanke på søkbarhet og matching med jobbmulighetene, samt hvor synlig du og din aktivitet blir for nettverket. Dermed avgjør algoritmene i stor grad dine sjanser for å få resultatene du vil ha. Det er ikke alltid like lett å vite hva som funker best. 

Det kan derfor skje at du ikke får ønsket resultat selv om du bruker en god del tid på LinkedIn (og kanskje penger på å kjøpe tilganger og betalte funksjoner). 

Kortere sagt:

Vil du ha gode resultater på LinkedIn, må du vite hva du gjør.

Lærer du hvordan algoritmene fungerer og bruker det til din fordel, kan du oppnå mye mer på LinkedIn enn du kanskje så for deg. Da får du virkelig god uttelling for din tid. Gjør du det uten å bruke betalte produkter, har du fått deg en vinnerstrategi helt gratis. 

Vil du ha gode resultater på LinkedIn,
må du vite hva du gjør.

 

Så hvordan kommer du deg dit, og hvor starter du? 

Du kan starte med å lese deg opp på diverse blogginnlegg om hvordan LinkedIns algoritmer funker, og få tips til hvordan gå frem. LinkedIn selv er noe hemmelighetsfull med tanke på å fortelle «sannheten», så man må belage seg på erfaring til de som gir tipsene. De pleier å variere noe fra kilde til kilde, mens algoritmene blir justert og endret med jevne mellomrom. 

Det beste du kan gjøre er å lære hovedprinsippene fra noen som har god erfaring med LinkedIn, og øve på å bruke dem. 

Her har vi en løsning for deg: bli med på en skikkelig bootcamp, for å komme skikkelig i gang.

Under LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ får du muligheten til å lære fra landets ledende LinkedInekspert Alisa T. Jensen. Eksperttittelen fikk hun etter sine første hundre foredrag og artikler i media om LinkedIn tilbake i 2014. Siden den tid har Alisa hjulpet mange mennesker og selskaper med å bruke LinkedIn for å nå sine mål. Nå er hun tilgjengelig for deg for hele 4 uker under bootcampen. 

FÅ MEST UT AV LINKEDIN.

Bli med på bootcampen i år.

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hva vet vi om Linkedins algoritmer?

I og med at LinkedIn ikke forteller oss mye om hvordan algoritmene fungerer, har vi ingen valg enn å teste og samle erfaringer. 

Våre eksperter har hatt ganske mange caser å lære av i løpet av snart 10 år vi har jobbet med LinkedIn, men vi stopper aldri å eksperimentere og samle ny innsikt. 

Vi kjører stadig testing og undersøkelser som gir oss ny og spennende kunnskap om LinkedIns algoritmer som påvirker synlighet i nettverket. 

Våre undersøkelser inkluderer intensiv testing med en testgruppe og har fokus på en rekke mest populære algoritmer. Det gir oss verdifull innsikt som kommer til nytte hos alle som er opptatt av synlighet og rekkevidde på LinkedIn. 

Vi avdekker stadig noen overraskende funn som blant annet forklarer hvorfor noen svært populære innlegg ikke får så bra rekkevidde målt i antall visninger, eller sammenhengen mellom nettverkets engasjement, innleggets livstid og synlighet.

Vi har god innsikt i algoritmene
som påvirker din synlighet på LinkedIn.

Hver testing gjør oss enda tryggere på å kunne si hva som funker på LinkedIn.

Vi vet rett og slett hvordan få best resultat på LinkedIn.  

Det skal vi gledelig dele med deg under bootcampen i september. 

Ikke bare det, vi skal trene deg på det, slik at du får det under huden. 

Bootcampen er basert på et helhetlig program som får deg til å lære det viktigste du trenger å vite om LinkedIn, og trene på å bruke det med veiledning fra en ekspert. Du får 4 uker på å lære og øve, med eksperten ved din side.

Slik får du LinkedIn under huden og kommer skikkelig i gang.

Den ferskeste innsikten fra R&D-prosjektet, sammen med våre aller beste tips, er inkludert i materialene du får under bootcampen

Vi kalte programmet en bootcamp, fordi du vil trene deg opp med praktiske oppgaver, og ha «treneren» ved din side, som utfordrer og hjelper deg oppnå best resultat. 

Høres det spennende ut?

Det synes vi også 🙂

La oss PRESENTERE...

LinkedIn Visibility Bootcamp™

Bygg din synlighet og merkevare - få mulighetene du ønsker deg!

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

HvA vil DELTAGELSE I Bootcampen GI DEG?

Kort oppsummert, LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ hjelper deg med å: 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ har kun 10 plasser.
 SIKRE DEG EN PLASS I DAG! 

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hvorfor trenger du en bootcamp?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ lanseres for første gang i Norge og Norden og er fundamentalt forskjellig fra andre tilbud som finnes på markedet. Visibility Bootcamp er det eneste programmet som gir deg flere uker med praktisk trening og støtte underveis mens du jobber med din posisjonering og merkevare på LinkedIn. 

Det finnes en myriad av artikler, en rekke kurs og foredrag om LinkedIn. De gir noen tips og skal lære deg det grunnleggende om LinkedIn, tankelederskap, og personlig merkevare, men så er du etterlatt alene og må gjøre jobben på egen hånd. 

I løpet av snart 10 år har vi selv skrevet en haug med artikler, blitt intervjuet av media, holdt hundrevis av foredrag og praktiske workshops om bruk av LinkedIn og bygging av personlig merkevare i profesjonell sammenheng. Vi kan med sikkerhet si at største hinder for å gjennomføre alt man har notert man burde gjøre etter et hvilket som helst kurs, er at man er alene om det. 

Erfaringsmessig er det kun 10% av de som deltar på et LinkedInkurs som faktisk tar i bruk det de har lært og jobber aktivt med det videre.

Det skjer fordi mange opplever de ikke har tid til å gjennomføre alt på engang, har noe uklar strategi, får spørsmål som dukker opp etter kurset og ikke kan stilles til noen, og føler som det er litt mye å ta tak i og jobbe med på regelmessig basis. 

Det høres kanskje kjent ut? Du er ikke alene om det. 

Her kommer gode nyheter: 

Alt dette kan løses om du først bruker litt tid til å øve, få veiledning, og utarbeide en god rutine for LinkedIn som du kan opprettholde over tid.   

Det får du gjort på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™.  

Bootcampen sørger for at du kommer skikkelig i gang.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gjør at du trener og blir bedre dag for dag. Når du er ferdig, så skal du være trygg på det du gjør på LinkedIn, være sikker på at det funker, og har fått øvd på å gjøre det effektivt og med begrenset tid.

Vi snakker fra erfaring. 

Etter bootcampen opplever de fleste at det er enklere å jobbe med LinkedIn, det tar mindre tid og gir bedre resultater. 

Hva er unikt med Bootcampen?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er ingen foredrag. Det er heller ikke et dagskurs som gir tips og etterlater deg alene med jobben som skal gjøres etterpå. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er et 4 ukers treningsprogram der du jobber med din merkevare og posisjonering med kontinuerlig coaching av landets fremste ekspert innen LinkedIn og personlig merkevarebygging Alisa T. Jensen. 

Bootcampen har et “learning by doing” format, som betyr at du lærer mens du gjør jobben. 

Du jobber altså med engang med deg og ditt, får veiledning og råd underveis, justerer det som trengs, blir bedre og raskere, og viktigst av alt…

Du ser resultater av din innsats uke for uke.

Så enkelt er det. 

Vi ser ikke poenget med lange innledninger og teorier. Vi vet at du melder deg på for å komme nærmere dine forretnings- og karrieremål. 

Derfor går vi «all in» for å gi deg det du trenger. 

Bootcampen er bygget opp av praktiske oppgaver som bygger din merkevare og øker din synlighet uke for uke. 

Det blir vel ikke mye bedre enn det?

Overbevist? MELD DEG PÅ her.

Bygg din synlighet dag for dag! 

Bli med på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

hvorfor fire uker?

Det er ikke tilfeldig at LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ varer i 4 uker. 

Det er tre grunner til det:

       1. Du må få nok coaching

For det første, gir 4 uker god tid til å lære, øve, bli coachet og bli bedre, og få det virkelig under huden. Ingen får sitt beste resultat fra første forsøk. Man er gjerne litt treg og usikker i starten. Man pleier å føle seg tryggere, og det pleier å gå raskere for hver uke. På slutten av bootcampen vil du ha lært og øvd nok for å føle deg trygg på å bruke LinkedIn bevisst og effektivt på egen hånd.

       2. Du må finne en god rutine

For det andre, er 4 uker en lang nok periode for å skape konsistens og utarbeide en ny rutine som du kan fortsette med videre. Synlighet bygges over tid, og du trenger å være konsistent. I løpet av bootcampen får du hele 4 uker av konsistent arbeid med din synlighet og posisjonering, som vil føles mer og mer vanlig for hver uke. Ved slutten av bootcampen vil du lett kunne overføre den nye rutinen videre. 

       3. Folk må legge merke til hva du gjør

For det tredje, er 4 uker en periode når folk rundt deg begynner å legge merke til det du gjør. Det betyr at, dersom du konsistent følger planen, gjennomfører oppgavene og tar til deg tilbakemeldingene, vil du ved slutten av programmet kunne se første resultater av din innsats. 

Vi kan ikke si det mange nok ganger, så her kommer det igjen:

Følger du hele programmet og tar til deg ekspertens råd, vil du kunne se første resultater etter 4 uker. 

Folk trenger 4 uker til å legge merke til det du gjør.

har du tid til det?

Det er ikke bare bare å sette av tid til å lære i en travel hverdag. 

Skal du være med på et heldagskurs, ender du fort opp med å jobbe ekstra timer dagen før eller etter. Skal du ta kveldskurs over en periode på flere uker, går det fort utover familie og ditt sosiale liv. 

Vil du oppnå noe, skal det gå utover andre ting? Nei. Det skjer ihvertall ikke her. 

Du melder deg ikke på 4 ukers getaway, og ikke engang på en 60 minutters spinningklass. 

Det er mer som å gjøre 10 squats i løpet av dagen, mellom slagene. Det skal du vel klare?

Bootcampen er brutt opp i små biter som er fordelt på de 4 ukene.  Du gjør litt og litt hver dag, slik at det ikke trenger å gå ut over andre ting. 

Det er litt som å gjøre 10 squats i løpet av dagen, mellom slagene. 

I tillegg er bootcampen fleksibel og heldigital. Har du mobilen i lomma, kan du gjøre oppgavene der du er. 

Når det er sagt, så avhenger ditt resultat av at du er med gjennom hele programmet, og gjør noe hver dag. Dersom du trenger mer tid til å gjennomføre en oppgave for å være fornøyd med det du har gjort, bør du absolutt gjøre det. 

Du får veiledning, men til syvende og sist vurderer du selv hvor mye er nok, og hva som er bra nok for deg.  

 

Høres ut som et perfekt opplegg for deg? Meld deg på nå!
 

Overbevisst?

Meld deg på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i dag!

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hvorfor bare 10 plasser?

Hvis så å si alle får godt av synlighet i profesjonelt sammenheng, alle kan få det til med LinkedIn, og alle kan finne 30 min per dag for det…

Hvorfor kan ikke alle få vært med på bootcampen?

Og hvorfor er det begrenset til bare 10 plasser? 

Det er et godt spørsmål, og vi hadde gjerne ønsket å få flere med på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™. Både fordi – helt ærlig – vi vi kan tjene mer med flere deltagere, og fordi – like ærlig – vi vil hjelpe flere

Men å gjøre gruppen større vil bety å gå på kompromiss med kvaliteten, og det er ikke noe vi gjør. 

For oss står kvalitet og tilført verdi til deg som deltager øverst på lista.

Det gjør at vi må begrense gruppen til kun 10 personer. 

10 personer gir best utgangspunkt for å oppnå målene med bootcampen. 

Mer konkret handler det om:  

       1. Tid per person

Bootcampens mål er å gi hver deltager individuell veiledning og coaching. 

Bootcampen inkluderer individuell coaching for hver deltager. For å finne tid til 2 individuelle sesjoner for hver enkelt i løpet av programmet, må vi begrense gruppen til 10 personer.

I tillegg er det gruppesesjoner som også skal gi verdi og oppmerksomhet til hver deltager. Jo flere mennesker i gruppen, jo mindre tid man får per person. 10 personer er ideelt. 

10 plasser gir mest verdi for DEG.

       2. Individuell tilnærming

Hver deltager jobber med egne mål og utgangspunkt gjennom hele bootcampen. For å gi mest verdi til hver deltager, må fasilitatoren ha god innsikt i hver enkeltes situasjon. Det er begrenset hvor mye informasjon fasilitatoren skal klare å huske og ta hensyn til på engang. Dermed, maks 10 personer. 

       3. God gruppedynamikk

Et viktig element av bootcampen er interaksjon i gruppen. Gruppen skal være et trygt, hyggelig, og støttende miljø for hver enkelte. Det skjer ikke hvis det blir for mange. De fleste føler seg mer komfortable i en gruppe på 10 vs 30. 

Nå kan du kanskje begynne å lure på om det er enda bedre med 5, eller 3. 

Vi har faktisk testet det og. 

Svaret er NEI. Du trenger ideelt 10 personer for å få effekten som gir best resultat. Derfor er det 10. Ikke mer, og ikke mindre.  

10 plasser for hele landet er ikke mye.

Vi anbefaler på det sterkeste å være tidlig ute med påmelding. Skjema for påmelding finner du her

10 plasser for hele landet er ikke mye.

Gå ikke glipp av muligheten!

Reserver din plass på bootcampen nå.

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hvorfor bare 2 ganger per år?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ holdes to ganger per år: i januar og september. 

Å ta bootcampen i JANUAR gir deg en pangstart på året, med nye budsjettpotter og karrieremuligheter.

I januar starter selskapene med nye midler i potten og en liste med planlagte initiativ. Mange setter i gang nye prosjekter og leter etter talenter og partnere for å gjennomføre disse. Det er en bra tid til å komme på radaren og bygge opp eller forsterke din posisjonering på markedet – for å være husket på når noen trenger din kompetanse eller tjenester.

I januar har du i tillegg god tid. Ønsker du en endring i karrieren, kan du faktisk få det til i løpet av det året du starter: bootcampen hjelper deg med å komme i gang, og du har god tid til å komme i mål. Med å ta programmet i januar har du ca 4 måneder effektiv tid til å jobbe med dine karriere- og forretningsmål, før alle kommer i feriemodus med korte uker og ferier. 

Å ta bootcampen i SEPTEMBER er gull verdt for deg med tanke på budsjettering og nyansettelser for neste år.

Høsten er planleggings- og budsjettid. Det er på høsten selskapene begynner å evaluere året og planlegge for neste år. De ser på potensielle nye prosjekter, initiativ, partnere, leverandører, og kandidater til nye roller. Det er en viktig periode å bygge opp eller forsterke din posisjonering og aktivisere nettverket – for å ikke gå glipp av mulighetene for din karriere eller forretning. 

Å starte i september vil gi deg et bra utgangspunkt for å plante frø som skal gi frukt til neste år: bootcampen får deg godt i gang og hjelper å planlegge strategien videre. Tar du programmet i september, har du ca 3,5 måneder effektiv jobbing før alle begynner å tenke på juleferie. 

Bootcampen er satt opp på tidspunktene som gir deg flest sjanser til å være på riktig sted til riktig tid, med en god samtale som kan føre til nye muligheter.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er nyttig for alle karrierebevisste mennesker, og vi kunne holdt den mye oftere enn 2 ganger per år. Men vi er opptatt av at du skulle få best effekt, og vi vet at ikke månedene i året gir like bra uttelling for tiden man bruker på LinkedIn. 

Derfor gjennomfører vi bootcampen kun 2 ganger per år, i januar og september, slik at du får mest mulig igjen for din innsats. 

Gir du full gass under bootcampen, får du en god rytme mot slutten av programmet, og har alle forutsetninger for å lykkes når du fortsetter med LinkedIn videre (husk at synlighet gir deg mer og mer når du jobber med den over tid)

Da kan det hende du gir deg selv en ekstra hyggelig julegave, eller en god start på året med nye muligheter, kunder, en ny rolle, eller mer inntekt. 

Hadde ikke det vært flott? 

Blir du ikke med i januar, er det hele 9 måneder til neste mulighet.

Gjør 2023 til et spennende år

Meld deg på nå!

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

NÅR KAN DU SE resultater?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ har en svært praktisk tilnærming, så aktivitet og resultater står i fokus. 

I begynnelsen av programmet vil du bli bedt om å gjøre deg bevisst rundt det du ønsker å oppnå med LinkedIn, og det er disse målene du vil jobbe mot under programmet. Eksperten vil coache deg i henhold til dine mål, og dine resultater vil altså avhenge av målene. 

Noen resultater kommer allerede etter de første ukene. Andre mål er mer langsiktige, kan realistisk oppnås i et lengre perspektiv og forutsetter at du ikke dropper all aktivitet på LinkedIn etter programmets slutt. 

Har du som mål å nå tre ganger så mange mennesker med dine poster som du gjør i dag, er det et helt realistisk mål å nå allerede mens du er i programmet. Er målet ditt å bli statsminister, må du nok jobbe med det lenger enn 4 uker, men det avhenger selvsagt av ditt utgangspunkt. 

Vi anbefaler å sette både kortsiktige og langsiktige mål for LinkedIn, og fokusere på fremgang.

Følger du hele programmet og tar til deg innspill, vil du se første resultater ved slutten av bootcampen. 
Vi kan faktisk garantere det.

Les lengre ned om vår uslåelige garanti. 

Følger du hele programmet og tar til deg innspill,
vil du se resultater på 4 uker.

Opptatt av resultater?

Gjør deg klar!

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Hvordan vet vi at det funker?

Vi kan snakke om vår ekspertise innen merkevarebygging på LinkedIn, og at vi rett og slett vet hva vi driver med. 

Vi kan si at bootcampen er basert på studieteknikkene som ifølge forskning får folk til å lære mest effektivt. 

Vi kan si at programmet er svært praktisk og gir deltagere mulighet til å jobbe mot sine egne mål, slik at effekten blir maksimal. 

Ellers så kan vi bare la tidligere deltagere og deres resultater snakke for oss. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er blitt testet med reelle mennesker og selskaper som har fått fantastiske resultater kun etter noen uker i programmet: fra økt synlighet, utvidet nettverk og oppmerksomhet fra media, til flere jobbintervjuer, konsulentoppdrag og dialoger om mulig samarbeid.

For å gi deg en smakebit av hva du kan forvente av resultater, vil vi dele noen konkrete resultater som ble oppnådd av tidligere deltakere i løpet av 4 uker i programmet (internasjonal utgave av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™) . 

10 av 10 (!) tidligere deltagere anbefaler LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™.

Det skal nevnes at tidligere deltagere hadde helt forskjellige profiler: lokasjon, industri (fra rekruttering og veldedighet til teknologi og ernæring), fagområde og funksjon (økonomi, ledelse, HR, IT, salg og forretningsutvikling, markedsføring, HMS, prosjektledelse). 

Flere jobbet for seg selv (som konsulenter, interim ledere på oppdragsbasis eller som ledere for egne bedrifter), flere var ansatt i et selskap, og noen var på utkikk etter nye utfordringer. 

Deltagerne hadde svært ulik antall kontakter i sine nettverk (fra 250 til 25 000 mennesker), variert erfaring med LinkedIn og det som var vanlig aktivitet for dem innen bootcampen (fra et par enklere poster per år til en post hver annen dag med avansert kreativt innhold). 

Tross ulike profiler og utgangspunkt, har deltagerne fått gode resultater i løpet av programmet.

Hvilke Resultater Fikk tidligere Deltagere?

Her er noen av resultatene som forskjellige deltagere har oppnådd i løpet av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ internasjonalt: 

 

Det er kun noen av resultatene som vi vet deltagere fikk i løpet av 4 uker i programmet. 

Resultater av bootcampen avhenger av målene som er satt av deltagere og varierer fra person til person, de vil derfor alltid være personlige og avhengige av mans strategi og innsats. Vi kan derfor ikke garantere at du får akkurat samme resultater dersom du deltar i bootcampen. Resultatene over er ment som inspirasjon og en smakebit av det bootcampen kan gi deg. 

Overbevisst? Meld deg på her

Finn ut hva DU kan få til

på fire uker!

Bli med på bootcampen og se for deg selv.

Påmeldingen er nå stengt. Sett deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når påmeldingen til neste bootcamp åpner. 

Tilbakemeldinger fra tidligere deltagere

Vil du få høre litt mer om hvordan det gikk for tidligere deltagere? 
Vi har fått genuine tilbakemeldinger fra deltagere om verdien bootcampen har gitt dem. Her deler vi noen av disse (noen er oversatt fra engelsk). 

***

“Min synlighet har gått opp i været, som var målet med LinkedIn Visibility Bootcamp. Tusen takk for at jeg har fått en mulighet til å bygge meg opp profesjonelt.”

***

“Som resultat av min mest populære post har jeg hatt fem samtaler på en uke og to henvendelser for å diskutere mulig ansettelse (i morgen). For en person som mistet jobb med sekssifret beløp i lønn for ett år siden og måtte leve på brødsmuler siden, er det en drastisk endring… Jeg skulle ønske jeg hadde startet før. Tusen takk for at jeg fikk mulighet til å bli med på Visibility Bootcamp!”

***

«Genialt oppsett. Skulle bare mangle at det funker!»

***

“Jeg så hvordan rekkevidden min ble multiplisert med 10, og enda mer. Å delta i Visibility Bootcampen er en flott måte å bygge synlighet på og få oppmerksomhet der ute. Jeg er bestemt på å fortsette med LinkedIn, og tror at flere kommer til å gjøre det samme.”

***

“Dette programmet er perfekt for de som ønsker å bygge sitt brand og få et bredere og sterkere nettverk. Bootcampen har utfordret meg mer enn jeg hadde trodd, jeg har fått noen fantastiske kontakter og utvidet nettverket betydelig.”

***

“Alle burde gjøre dette, og jeg vil ikke slutte heller.”

***

“Jeg følte meg litt som kjendis, på en positiv måte, da noen kom opp til meg etter et faglig arrangement og sa at han fulgte med på det jeg snakket om på LinkedIn. Han tok opp et av poengene mine og vi fikk en god faglig diskusjon. Det ble et overraskende kompliment og et eksempel på hvordan LinkedIn kan gjøre deg synlig profesjonelt.”  

***

“LinkedIn Visibility Bootcamp hjalp meg å få spisset min profil og posisjonert meg mot industrien jeg jobber mot. Det har mange lagt merke til, både på jobb og privat.”

***

«En av de mest verdifulle og uventede effekter av programmet var eksponering til et bredere nettverk og temaer som jeg vanligvis ikke hadde engasjert med. Det resulterte i interaksjon og kontakt med et bredere auditorium og økte min synlighet og profesjonelle profil.»

***

“Det har vært en glede å være med på Visibility Bootcamp. Hva har jeg fått ut av det? En forståelse av hvordan engasjere på sosiale medier… Jeg pleide å poste fra før, men har ikke vært i nærheten av det jeg har oppnådd mens jeg var med i programmet.”

***

“Jeg nådde ut til flere og fikk trafikk til min podcast. Jeg fikk gode tilbakemeldinger og råd om hvordan skape engasjement og nå flere med mine budskap. Jeg fikk også gjenopprettet kontakt med flere fra mitt nettverk.”

***

“Det var gøy å være med, å få eksponering til diverse industrier, temaer, og personligheter. Det var spennende å se hvordan man kan bruke sin kunnskap og erfaring for å skape dialog innen andre fagområder og tilføre verdi. Med motivasjon og dedikasjon kan man oppnå mye.” 

***

“Jeg fikk lært hva som virkelig gir effekt på LinkedIn og bygget opp min synlighet og posisjon uke for uke. Jeg fikk flere positive kommentarer fra folk som har lagt merke til meg på LinkedIn. Mine resultater overgikk forventningene.”

***

Er det noe du kan tenke deg? Meld deg på her.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ har fått 9,8 av 10 poeng på tilfredshet i 2020.

Er du klar for det? 

Opplev verdien av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ selv.

Hva forklarer bootcampens suksess?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ har fått flotte resultater og gode tilbakemeldinger fra deltagere. 

Hvordan kan vi forklare bootcampens suksess?

Det er nok fordi bootcampen er spesielt laget for moderne karrierebevisste mennesker som verdsetter sin tid og ønsker å se resultater i reell tid. 

De fleste av oss har en travel livsstil i dag. Vi er vant med at mye skjer rundt oss, og vi ønsker å få mest mulig ut av tiden vi bruker på noe. 

Vi ønsker å ha fleksibilitet og mulighet til å bestemme over vår egen tid og kalender. 

Vi vil ha personlig tilnærming og individuelle løsninger. 

Vi liker å bli inspirert og coachet mer enn instruert og kontrollert. 

Vi ønsker å se fremgang og resultater i reell tid, for å se verdien av vår innsats. 

Disse prinsipper er LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bygget på. 

 

Det er 22 faktorer som har gjort bootcampen til suksess.

22 suksessfaktorer

Nøkkelen til bootcampens suksess ligger i en kombinasjon av flere viktige faktorer. 

22 viktige faktorer, om man skal være nøye. 

       1. Filosofi

Bootcampens filosofi går ut på at du har en unik verdi som noen der ute trenger. Det er din oppgave å sørge for at de finner deg. 

Målet er å bli spurt. 

Vi vil bli kontaktet når noen trenger oss, vår ekspertise og erfaring. Vi vil at folk skulle komme til oss. 

Vi vil bli spurt om å vurdere en ny rolle eller styreverv. Vi vil bli bedt om å ta et nytt oppdrag. 

Vi vil bli ringt opp av en journalist som skriver om det vi jobber med. 

Vi vil bli husket på og referert til når vi har noe å si og bidra med. 

Vi trenger ikke være klare for en ny jobb, vi trenger ikke ta alle oppdrag, men det er innmari hyggelig å bli spurt. 

Pluss at det gir nye muligheter og inntekt. 

Synlighet og merkevare er veien til målet. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er verktøyet for å få det til. Det forklarer mye av programmets suksess. 

Målet er å bli spurt.

       2. Raske resultater

Vi vet godt at folk vi ha raske resultater. Det er mye verdt å kunne se at det du gjør gir effekt. Det gir mestringsfølelse og holder deg motivert, som gjør at du får enda bedre resultater. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er lagt opp slik at du skal kunne se effekten av din innsats med engang. 

I tillegg kommer mer langsiktige effekter, som du vil kunne få fra ca 3-6 måneder etter programmets slutt, dersom du opprettholder din aktivitet på LinkedIn. 

       3. Inspirerende fasilitator

I Japan sier man at en dag med en god lærer er bedre enn tusen dager med flittig arbeid. 

De fleste vil være enige i at det er viktig hvem som man lærer fra.

Vi er glade for å kunne bekrefte Alisa T. Jensen som fasilitator for LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i Norge. 

Alisa T. Jensen har mye erfaring og strålende referanser fra de som har vært på hennes foredrag, kurs, eller vært coachet av henne. De fleste nevner hennes engasjerende stil, praktisk tilnærming, og varm personlighet.  

       4. Effektiv læringsmetodikk 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bruker læringsprinsippene som ifølge forskning får oss til å lære best. 

Disse læringsprinsippene brukes i oppbyggingen av programmet, dets varighet, hyppighet av interaksjonene, mengde av informasjon, type oppgaver, individuell tilpasning, og mer. 

        5. Personlig tilpasning

De fleste kurs tilbyr et ferdig laget program som skal passe for alle deltagere. Det gjør at hver deltager får begrenset læringsutbytte. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er lagt opp slik at hver deltager lærer utifra egne premisser og mål, og jobber fra ditt utgangspunkt gjennom programmet. 

På denne måten vil alle deltagere få mest mulig verdi av bootcampen. 

       6. Individuell coaching

Ingenting gir bedre resultater når man lærer enn individuell veiledning og coaching. Ulempen er at det er mye mer kostbart enn å lære i en gruppe.  

Vi har fått til en løsning for å gi bootcampens deltagere mulighet til å få individuell coaching i tillegg til gruppearbeid. 

Som del av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ får hver deltager to individuelle sesjoner med Alisa T. Jensen. I tillegg får deltagerne et fantastisk tilbud på en prep-coaching sesjon innen bootcampens oppstart. 

       7. Pareto-prinsippet

Pareto-prinsippet, eller 80-20-regelen, betyr at 80% av konsekvensene skyldes 20% av årsakene. Det betyr at man kan påvirke 80% av resultatene med å gjøre endringer i de viktigste aktivitetene som utgjør kun 20% av totalen. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bruker Paretoprinsippet for at du skal få mest mulig resultat med begrenset innsats. 

 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er laget for travle mennesker
som vil ha raske resultater. 

       8. Fersk innsikt 

Kunnskap en ferskvare. Spesielt når man jobber med medier som LinkedIn, som regelmessig oppdaterer sine algoritmer. Det som funket i går vil ofte ikke gi effekt i dag.  

Vi sørger for å skaffe ny innsikt med kontinuerlig testing. Vårt seneste testprosjekt gjennomført i 2020, har gitt oss nye funn om LinkedIns algoritmer som påvirker synlighet og rekkevidde. 

Vårt ferskeste innsikt deler vi med deltagerne under LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™. 

       9. Øvelsesbasert

Forskning viser at vi lærer best når vi øver. 

Derfor har LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ en learning by doing filosofi. 

Bootcampen består av diverse praktiske oppgaver som bygger din synlighet og merkevare. På denne måten vil du ta i bruk det du lærer med engang.   

        10. Sanntidsfaktor

Det er motiverende å se hvordan din innsats påvirker resultatet. 

Det er også veldig effektivt, for du kan justere det du gjør og se hvordan endringene slår ut. 

For LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bruker vi sanntidsinformasjon for å følge med på effekt og fremgang i reell tid. 

Med gruppedynamikk og individuell coaching får du det beste av to verdener.

       11. Gruppedynamikk

En av differensieringspunktene med LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er utnyttelse av gruppedynamikk når man lærer. Det gjør at deltagere får et lite miljø der de får innspill og støtte fra andre som har like målsetninger og motivasjon. 

Bootcampen har ingen typiske gruppeoppgaver, men legger opp til god kommunikasjon og etablering av et støttenettverk i gruppen. 
       12. Ingen konkurranse 

Ikke alle er like glad i konkurranse, spesielt når de lærer. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er basert på en filosofi om at alle har sin unike merkevare som er verdt noe på markedet. Bootcampen hjelper med å løfte hver enkeltes verdi uten at man konkurrerer med andre. 

       13. Heldigitalt

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er heldigital. 

Alt foregår online som et videomøte eller chat på LinkedIn eller WhatsApp. Personlig coaching kan skje på telefon, om du foretrekker det. 

Du trenger ikke møte opp noen steder før eller etter jobb for å delta. Du trenger ikke bruke tid på reise eller sitte på et klasserom med flere andre. 

Hele bootcampen foregår digitalt – som sparer deg for tid og unødvendige bekymringer for smitteverntiltak. 

Det er enkelt å gjennomføre.

       14. Enkle verktøy

Vi har sørget for at du ikke trenger noen betalte tjenester eller spesielle tilganger for å delta. Alle verktøy du vil trenge bruker du allerede i dag. 

Dine hovedverktøy for bootcampen er laptop og mobil. 

       15. Fleksibilitet

Vi ønsker mer og mer fleksibilitet i dag. Vi liker å gjøre ting når det passer oss, hvor det passer oss.   

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gir deg fleksibiliteten du liker å ha. 

Programmet er lagt opp slik at du kan lære og gjennomføre oppgavene der du er. Så lenge du har internettilgang, kan du delta fra hvor du vil: fra hjemme, kontoret, hytta, mens du sitter på toget, eller jogger på tredemølle. 

Bortsett fra coaching sesjoner som skjer på avtalt tidspunkt, har du også en del fleksibilitet med tanke på når du gjennomfører oppgavene, så lenge du følger programmets løp og tempo. 

Du kan delta fra hytta, fra tredemølla, eller mellom slagene på jobb.

       16. Konsistens

Merkevarebygging og synlighet krever konsistens over tid. 

For å kunne gjøre det konsekvent uten at det blir en fulltidsjobb trenger du gode og og effektive rutiner. 

Et av målsetningene med bootcampen er å hjelpe deg å bli effektiv på LinkedIn og utarbeide gode rutiner som du kan opprettholde etter programmets slutt. 

Nye rutiner, som vaner, tar tid å forme. Derfor varer LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i 4 uker. 

       17. Tidsbruk 

 

Å bygge opp en merkevare og synlighet tar tid, og skal jobbes med i langsiktig perspektiv. 

Det gir mye bedre resultat å jobbe med merkevare og synlighet 3 timer per uke i løpet av 4 uker, enn 12 timer på to dager. Det samme gjelder når man lærer.

Det er også enklere å finne et kvarter eller en halvtime om gangen enn å bruke hele dagen på noe på engang. 

Derfor er LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bygget opp slik at du bruker litt tid på det om gangen, men gjør det regelmessig over en 4 ukers periode. 

Det gir best resultat og gjør at det ikke går utover andre ting du har på agendaen. 

Du bruker <30 min i løpet av dagen, ikke 12 timer i helgen.

       18. Trygg oppstart

Mange lærer best når de har et sikkerhetsnett og støtte. Det har vi ivaretatt i programmet. 

Under LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ jobber du med en erfaren ekspert ved din side. Du blir guidet og inspirert, slik at du får best resultat. Mange tidligere deltagere har følt seg «bygget opp» gjennom bootcampen. 

I tillegg til det jobber du sammen med en gruppe, som fungerer som støttenettverk for deg. Mange tidligere deltagere har kommentert på verdien av relasjonene de bygget opp under bootcampen, og at de skal ta dem med seg videre. 

Ikke nok med det, du får en gylden mulighet til å forberede deg til bootcampen med en individuell coaching med eksperten innen oppstart. Den vil hjelpe deg med å gjøre deg klar til bootcampen, velge riktig strategi, og dersom nødvendig få optimalisert din profil for best resultat. 

       19. Forberedelser 

For å få best resultat fra synligheten du bygger opp, må du ha et bevisst forhold til din merkevare. Du skal være tydelig på hva det er du tilbyr på markedet, hvilken verdi du tilfører, og hvordan du er annerledes fra andre. 

Mange opplever at det er vanskelige spørsmål å svare på uten hjelp. Svarene er viktige for å ha en god strategi og få mest ut av bootcampen. 

På samme måte vinner du mye på å få optimalisert din LinkedIn-profil innen bootcampen. 

Begge deler kan du få hjelp med uken før bootcampen, når du bestiller prep-coaching med Alisa T. Jensen. Da kan du også «tjuvstarte» på noen av bootcampens oppgaver slik at du får en mer komfortabel start i programmet. 

Tilbudet er spesielt designet for LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ deltagere og sørger for at du får best resultat og opplevelse av bootcampen

Prep-coaching forbereder deg for best resultat.

       20. Kvalifiseringssamtale 

Tidligere versjoner av LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bekreftet at deltagernes motivasjon er avgjørende for deres suksess i programmet. 

Derfor gjennomfører vi en kvalifiseringssamtale med hver enkelte som melder seg på bootcampen. 

Samtalen går ikke på å teste ferdigheter på LinkedIn eller kunnskap innen valgt fagområde, men er ment å avdekke din motivasjon og få en vurdering på hvorvidt du kan lykkes i programmet. 
       21. Startdato

Tidspunktene som bootcampen er satt opp på er ikke et tilfeldig valg. 

Det er nettopp tidlig på året og på høsten det pleier å dukke opp flest muligheter for din bedrift og din karriere. Derfor gjennomføres bootcampen i januar og september.

Å ta bootcampen i januar gir deg en pangstart på året. Da sitter man med nye budsjettpotter og en liste over planlagte initiativ, og leter etter partnere, leverandører, og kandidater. I Januar har du ca 4 måneder effektiv tid før man begynner med inneklemte dager, korte uker, og ferier.

 å ta bootcampen i september er gull verdt for forretningsutvikling og karriere. Det er på høsten man planlegger for neste år, lager budsjetter, og oftest evaluerer nye prosjekter og ansettelser. Ikke minst gir høsten ca 3,5 måneder effektiv arbeidstid før man begynner å tenke på juleferie.

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gjennomføres i januar og september, som betyr at du får mest igjen for innsatsen.  

Å ta bootcampen i januar eller september gir deg beste forutsetninger
for å få nye muligheter for din bedrift og din karriere.

Få mest ut av 2023

Bli med på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™.

 

       22. Garanti

Vi ønsker at våre kunder skal føle seg ekstra trygge. LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gir deg en garanti uten sidestykke. 

Dersom du som deltager ikke ser resultater av bootcampen ved programmets slutt, kan du få alle pengene tilbake. 

Det stemmer. Du kan få pengene tilbake ETTER AT du har gjennomført hele programmet. Garantien forutsetter at vi gjør vårt, og du gjør ditt – detaljerte vilkår finnes under punkt om garanti lengre ned.

Det er viktig for oss å tilføre kundene våre verdi, og vi vet at programmet funker. Da står vi for det. Slik er det helt risikofritt for deg å melde deg på. 

 

Det er helt risikofritt for deg.

Meld deg på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ i dag.

HvORDAN er LinkedIn Visibility Bootcamp™ bygget opp?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ bruker de mest effektive læringsteknikkene som får at du lærer raskt og effektivt. Hele programmet foregår online. 

       4 ukers løp

Bootcampens fokus er å gi deg essensiell kunnskap og reelle resultater. Det er derfor nødvendig med noe kontinuitet i det du gjør. 

Vår erfaring viser at 4 uker er god tid til å lære, øve, og få sett første resultater av din innsats. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ varer i 4 uker. 

       Små skritt om gangen

Bootcampen er designet slik at det blir litt aktivitet hver dag, over en periode på 4 uker. 

Noen aktivitet handler om å lære og reflektere, annen aktivitet – gjennomføre oppgaver og gjøre noe på LinkedIn. De fleste oppgavene vil være ganske enkelt å gjennomføre der og da, evt finne tid til det i løpet av dagen. Noen oppgaver, som eks skrive et innlegg du skal publisere, vil du kanskje ønske å bruke litt mer tid på – de vil du ha noen dager på å forberede. 

Tidspunkt for gjennomføring av oppgavene vil variere noe, men du må regne med noe aktivitet på LinkedIn i arbeidstiden. 

       Jobbe på egen hånd

I løpet av bootcampen jobber du med deg og ditt. De fleste oppgavene vil du gjennomføre på egen hånd. Du vil fokusere på dine mål, din fremgang, og det å utarbeide gode rutiner som du kan opprettholde over tid. 

       Dele kunnskap

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ handler om å bygge synlighet og merkevare gjennom å dele kunnskap. En stor del av øvelsene er rettet mot å hjelpe deg vise frem kunnskapen du har å by på. Du skal lære forskjellige teknikker for å dele din kunnskap på en god og engasjerende måte, slik at det skaper oppmerksomhet, uten at det oppleves som skryt eller innsalg. 

       Jobbe med gruppen

Du blir en del av en liten og dedikert gruppe (maks 10 deltagere), vil lære og øve sammen med andre som har lignende mål og motivasjon. Programmet har ingen typiske gruppeoppgaver som vil trenge koordinering og gruppearbeid, men er utformet slik at man jobber aktivt med gruppen og engasjerer hverandre for best resultat. Det har mye verdi når du skal lære og øve.

Gruppen fungerer også som ditt sikkerhetsnett, andre deltagere – som støttespillere. Mange deltagere opplever at relasjonene de bygger under bootcampen er verdt å ta med seg videre. 

       Coaching

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ inkluderer to coaching sesjoner i gruppen, og to sesjoner individuelt for deg. Coachingsesjonene er eneste del av programmet som skal skje på avtalte tidspunkt. 

Bootcampens første sesjon med gruppen gjennomføres kl 20:00 den første dagen i bootcampen, på video. 

Individuell coaching vil avtales med deg direkte. 

       Kommunikasjon

All kommunikasjon i forbindelse med bootcampen vil sendes digitalt. Vi bruker e-postadressen du oppgir ved påmelding. I tillegg vil vi benytte oss av LinkedIn, WhatsApp, og et videoverktøy som du kan bruke fra din laptop. 

       Forarbeid

Ca en uke innen oppstart vil du få et spørreskjema som du skal fylle ut. 

Det inneholder spørsmål om din merkevare, posisjoneringsstrategi og målsetninger for bootcampen. Gode svar her vil være viktige for å få gode resultater i programmet. Ser du behov for hjelp med disse, er prep-coaching laget for deg. Husk å huke av at du trenger den når du melder deg på.

       Prep-coaching

Prep-coaching er en individuell sesjon som hjelper deg å forberede deg til bootcampen og få best resultat. Sesjonen sørger for at du definerer din unike merkevare og velger riktig strategi for å bygge synlighet under bootcampen. Du kan bruke sesjonen for å få tips til å optimalisere din LinkedIn-profil, få svar på dine spørsmål og tjuvstarte på noen av bootcampens oppgaver. 

Sesjonen tilpasses dine behov og utgangspunkt og skal være gjennomført innen bootcampens oppstart.

Prep-coaching er tilgjengelig som et engangstilbud for bootcampens deltagere og bestilles ved påmelding med å huke av den aktuelle boksen. 

Detaljert program for bootcampen vil bli utdelt før oppstart. 

Høres bra ut?

Hvor mye tid Må du regne med å bruke?

Hvilken som helst trening må man regne med at tar tid og dedikasjon, men LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er designet for folk med travle kalendere.

Bootcampen har to coaching sesjoner i gruppen, to individuelle sesjoner for deg, pluss vil det kreves tid til å gjennomføre oppgavene. Oppgavene vil ta opptil 30 min av din tid per dag. Noen vil bruke mindre tid, noen vil bruke mer. Mesteparten av tiden pleier deltagere å bruke på å finne frem ideer og skrive eget innhold. 

Det vil ikke være mulig å samle opp flere oppgaver og gjøre dem alle på en dag. Det vil rett og slett ikke gi deg det samme resultat. Du må regne med noe aktivitet hver dag. 

Har du en travel kalender, anbefaler vi deg å booke en forberedende Prep-coaching uken før bootcampens start. 

Prep-coaching er en individuell coaching med eksperten som hjelper deg med din posisjoneringsstrategi for bootcampen, og gir deg mulighet til å tjuvstarte på noen oppgaver slik at du bruker mindre tid på dem under bootcampen. 

Prep-coaching bestiller du sammen med din deltagelse i bootcampen her.

Bruk prep-coaching for å få en roligere start på bootcampen.

Hvilke verktøy trenger du for å delta?

Bootcampen er heldigital, og bruker kun lett tilgjengelige verktøy.  For å kunne delta i LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ trenger du en laptop og mobiltelefon med internettilgang. Det er fint om du installerer LinkedInapp på mobilen. Ellers kommer vi til å gi deg tilgang til alle verktøyene du vil trenge for effektiv deltagelse i bootcampen.

Slik får du best resultat fra bootcampen

Vi har fulgt nøye på deltagerne fra tidligere LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ for å se hvem som lykkes med synlighet og får beste resultater.

Vi lurte på hvorvidt resultatene vil avhenge av deltagernes profil og utgangspunkt, eks antall mennesker i nettverket, eller erfaring med bruk av LinkedIn innen bootcampen. 

Til vår overraskelse hadde det ikke så stor betydning hvilken industri deltagerne var fra, eller hva de hadde gjort på LinkedIn innen bootcampen, for å lykkes med synlighet og merkevarebygging i programmet. 

Det er andre faktorer som gjorde at noen fikk til betydelig mer i løpet av de 4 ukene.  

Ditt utgangspunkt på LinkedIn har ikke så stor betydning for dine resultater.

Det er helt sant. 

Meld deg på!

Deltagerne fra tidligere bootcamp hadde helt forskjellige profiler. De var fra forskjellige europeiske land (flere fra Norden), diverse industrier (fra rekruttering og veldedighet til teknologi og ernæring), fagområder og funksjoner (økonomi, ledelse, HR, IT, salg og forretningsutvikling, markedsføring, HMS, prosjektledelse).

Felles for alle var målet om å øke synlighet for sin kompetanse og evt. sin bedrift.

Flere deltagere jobbet for seg selv enten som konsulenter, interim ledere på oppdragsbasis eller som ledere for egne bedrifter, andre var ansatt i et selskap, og noen var på utkikk etter nye utfordringer. 

Deltagerne hadde forskjellige utgangspunkt når det gjelder størrelse på nettverk (fra 250 kontakter til 25 000 kontakter), erfaring med og aktivitet på LinkedIn (fra et par enklere poster per år til en post hver annen dag med mer avansert, kreativt innhold). 

Tross ulike profiler og utgangspunkt, har deltagerne fått gode resultater i løpet av programmet om man sammenligner med tanke på fremgang. Vi har fått bevist at deltagernes utgangspunkt på LinkedIn ikke er avgjørende faktor for å oppnå gode resultater under bootcampen. 

Vår erfaring fra tidligere LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ viste oss følgende:

Det er fire faktorer som avgjør hvor bra resultater man kan oppnå under bootcampen: 
       1. Dedikasjon

Bootcampen er lagt opp slik at man øver og blir bedre uke for uke. De som var 100% dedikert til bootcampen og gjennomført alle deler av programmet har vist å ha lykkes best.

       2. Lærevilje 

Bootcampen gir deltagerne mulighet til å lære fra en ekspert og få individuell coaching. De som har brukt muligheten, lyttet til ekspertens råd, aktivt bedt om tilbakemeldinger og tatt til seg innspill, har vist best utvikling og resultat gjennom programmet.

Dedikasjon, lærevilje, samspill, og tydelig merkevare
er avgjørende for å få bra resultater under bootcampen.

      3. Samspill
Gruppedynamikk er en viktig del av bootcampen. De som har bidratt til bra samspill i gruppen, har fått mest tilbake og oppnådd mest i løpet av programmet.  
       4. Tydelig merkevare
Tydelig merkevare som forteller hva det er du tilbyr på markedet, hvilken verdi du tilfører, og hvor annerledes du er fra andre, er første byggestein for alt man gjør i programmet. Alle deltagere ble bedt om å definere sin merkevare innen programmet, og det er kun noen få som avviket fra den under bootcampen, som gjorde kommunikasjonen utydelig og inkonsistent. Det viste at reelle resultater (i form av relevante henvendelser, nye oppdrag, osv) kommer kun når synlighet bygges rundt en tydelig merkevare. 

Synlighet uten en tydelig merkevare vil ikke gi reelle resultater.

Er du motivert nok?

Er ikke det godt å vite at din motivasjon teller mer enn din erfaring med LinkedIn.
Bli med på bootcampen og se for deg selv.

Definer din merkevare før oppstart

Tydelig merkevare er avgjørende for å få reelle resultater fra synligheten du skal bygge opp under bootcampen. 

Derfor bør du få den definert innen bootcampens start. 

Ca en uke innen oppstart vil du få et spørreskjema med noen spørsmål som du skal besvare før bootcampens start. Skjemaet inneholder spørsmål om din merkevare, posisjoneringsstrategi og målsetninger for bootcampen. 

I din posisjoneringsstrategi skal du bestemme deg for hvordan du skal posisjonere deg, og hvordan differensiere deg fra andre. Denne strategien er viktig for å lykkes med bootcampen og få reelle resultater. En tydelig merkevare gjør at du får synligheten som hjelper deg å nå dine mål, og få relevante muligheter. 

Synlighet for synlighetens skyld er ikke så verdifull for de fleste. For å få reell verdi fra synligheten du skal bygge opp under bootcampen og få resultatene du ønsker deg, trenger du å være tydelig på din merkevare og ha en god strategi. 

Vil du trenge hjelp med strategien, anbefaler vi deg å ta en Prep-coaching uken før bootcampen. Den bestiller du når du melder deg på. 

Forbered deg før det braker løs.

3 ting du bør få gjort før oppstart

Bør jeg gjøre noe innen oppstart? JA.

Det bør du for å få mest ut av bootcampen. 

Det er et par ting du vil sørge for å få gjort innen bootcampen for å få best resultat. 

Det er:

       1. Definer din merkevare

Det handler om å vite hva det er du skal bygge synligheten rundt. En tydelig og unik merkevare er vinnerstrategi. Mange opplever at de har flere muligheter å velge mellom, og finner det vanskelig å bestemme seg. Det gjør at merkevaren blir noe diffust, og synligheten ikke gir ønsket effekt. 

Du kan få hjelp med å definere din merkevare og legge en god strategi om du tar prep-coaching uken før bootcampen. 

       2. Oppdater og optimaliser din LinkedIn-profil

I løpet av bootcampen skal mye skje på LinkedIn, og profilen din vil få oppmerksomhet. Dersom din profil ikke er optimalisert i henhold til din strategi og mål, vil det kunne forvirre besøkende og gjøre at du kan gå glipp av mulighetene. Det lønner seg å stryke skjorta før du skal på scenen.  

Du kan få tips og hjelp med optimalisering av din profil uken før bootcampen, når du bestiller prep-coaching. 

Fiks din profil – stryk skjorta før du skal på scenen.

       3. Tjuvstarte på oppgavene

Bootcampen har aktivitet hver dag. Det kan hende det vil komme litt brått på. Kan hende du vil ta det litt roligere i starten og trappe opp etterhvert. Å tjuvstarte på noen oppgaver vil gi deg en mer komfortabel oppstart av bootcampen. 

Tar du en prep-coaching sesjon, kan du be om å få tilsendt noen oppgaver å starte med innen bootcampen starter.

Få best resultat:

Bestill prep-coaching når du melder deg på.

Hva får du når du booker deg på bootcampen?

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er et helhetlig program som inneholder alt du trenger for å komme skikkelig å gang med å bygge opp synlighet på LinkedIn. 

Nå har du en ganske god ide av hvordan bootcampen foregår, hva du skal gjøre og hvordan. 

Her er en oversikt for deg som liker lister. 

ALT DETTE får du når du melder deg på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™:

I tillegg har du en mulighet til å bestille en prep-coaching med eksperten for å forberede deg til bootcampen og få mest igjen for din innsats:

Vi har gjennomført LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ med gode resultater tidligere i år. Allikevel har vi lyttet til tilbakemeldingene fra deltagere og inkludert flere elementer i programmet for å gi deg mest verdi. I tillegg har vi oppdatert innholdet med ny innsikt, og tilpasset programmet til Norge.

Alt i alt, her er vårt beste tilbud noensinne!

Hva koster det?

Et program som kan sette deg opp for å lykkes profesjonelt vil man betale mye for. 

Du ser på det som en investering som skal jobbe for deg år etter år. Synlighet bygges opp og gir deg tilbake mer og mer over tid. 

Sjekk om du kvalifiserer for å delta

Vi begrenser antall deltagere til maks 10 personer og skal sørge for at disse 10 er motiverte og har det som trengs for å lykkes med LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™. 

Derfor skal vi gjennomføre en kvalifiseringssamtale med alle som melder seg på. Vi evaluerer ikke din erfaring med LinkedIn eller kunnskap innen ditt fagfelt. Målet med samtalen er å avdekke motivasjon og potensiale for å få mest verdi ut av bootcampen. 

Basert på kvalifiseringssamtalen forbeholder vi oss retten til, etter eget skjønn, å avvise en påmelding som vi vurderer som ikke passende for å delta i programmet. 

Her er noen punkter som kan gi deg en ide om du kvalifiserer til å delta:

Om du har svart JA på alle punktene over, er det en god sjanse for at du kommer til å lykkes med å bygge synlighet og merkevare under LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™. Sluttvurderingen vil allikevel bli gjort av våre eksperter som betyr at du kan bli avvist tross at du svarte ja på punktene over. 

Høres det ut som deg?

Da er det bare å melde deg på!

Bonus nr 1: Early bird

Det er alltid hyggelig med en rabatt, så vi tenkte vi skulle gi en til de som er tidlig ute. 

Fyll ut påmeldingsskjema for å få notifikasjon når påmeldingen åpner.

Ja, takk! Jeg vil ha en Early Bird rabatt!

Bonus nr 2: Prep-coaching

Vi har faktisk to stykker bonus for de som melder seg på, og du kan få begge 🙂

Bonus nr 2 er at du får en hyggelig pris på prep-coaching. Tilbudet kan brukes bare av bootcampens deltagere.

Prep-coaching er en individuell sesjon og gjelder kun i forbindelse med bootcampen. Under prep-coaching får du hjelp fra eksperten med å definere din unike merkevare, velge en god strategi for bootcampen, optimalisere av din LinkedIn-profil, og tjuvstarte på oppgavene. Alt i alt, en god måte å sørge for at du stiller forberedt, og får best verdi ut av bootcampen. 

Det er en forutsetning om at coaching bestilles og betales sammen med bootcampen og skal gjennomføres innen bootcampens start. 

Husk å velge at du ønsker prep-coaching når du fyller ut påmeldingsskjema

Ja, takk! Jeg vil ha rabatt på prep-coaching!

garanti UTEN SIDESTYKKE

Vi gir deg en garanti uten sidestykke: en garanti på at bootcampen funker. 

Vi gjør det fordi vi vil at du skulle føle deg trygg, og fordi vi vet at LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gir deg en reell verdi. 

Vi garanterer at du får resultater av bootcampen. 

Som vi skrev tidligere i denne artikkelen, er det forskjellige mål og resultater hver deltager kan sette for programmet, så resultatene for garantiens skyld må defineres mer konkret. Programmets kjerne er synlighet på LinkedIn. Det er derfor resultater knyttet til synlighet vi garanterer når du deltar i programmet. 

Garantien går på resultatene som gjelder synlighet på LinkedIn, kan oppnås i løpet av programmet, og måles objektivt. Resultatene vi garanterer at du får ved å delta i LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er forbedring i din synlighet og rekkevidde på LinkedIn, som måles i antall mennesker du når med din aktivitet i nettverket. 

Resultatene får man bare om vi gjør vårt, og du gjør ditt. 

Garantien forutsetter at du forbereder deg med prep-coaching, følger hele bootcampens program, gjennomfører alle oppgaver til avtalt tid og tar til deg tilbakemeldingene fra eksperten.

Dersom du gjør alt som er nevnt over og mot all formodning ikke får forbedret dine resultater i løpet av bootcampen, får du alle pengene tilbake. 

Det stemmer, du kan få alle pengene tilbake etter at du allerede har gjennomført hele programmet. Den risikoen tar vi. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ er helt risikofritt for deg. 
Meld deg på, for du har ingenting å miste.

Få resultater* eller pengene tilbake. Ingenting slår det.

Meld deg på LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ nå.

* For detaljer, se punkt om garanti over.

En siste ting…

Bare i tilfelle du lurer på det.

Hvorfor skal du gjøre det nå?

Du har det kanskje helt greit der du er. 

Du MÅ ikke ha en ny jobb. Du dør ikke uten et par nye oppdrag. Du klarer deg helt fint med dagens inntekt. 

Det er et bra utgangspunkt.  

Men ting tar tid. 

Å få til en betydelig endring i din posisjonering, rolle, og inntekt vil ta tid. 

Erfaringsmessig tar det mellom 6-12 måneder for å bygge opp en solid merkevare og posisjonering, som vil gi resultater. Noen klarer det raskere, men det avhenger av mange faktorer, bla. hvor stor endring man ønsker å få. 

LINKEDIN VISIBILITY BOOTCAMP™ gir deg en kick-start og en god boost av synlighet mens du er i programmet. For noen har det vist seg å være nok for å ta neste steg i karrieren, men du bør regne med at de større, betydelige endringene i din posisjonering og inntekt kan ta lengre tid. 

Så spørsmålet er vel: 

Hvor lenge du vil være der du er og nøye deg med det du har, om du ikke gjør noe I DAG? 

Hadde ikke det vært fint å se mer betydelig endring i din karrieresituasjon neste år? 

Det er ikke lenge til. 

Bootcampen starter i høst. Derfra er det bare et par måneder igjen til neste år. Derfra går det også tid på diverse julebord, julestri og ferie.

Hadde ikke det vært fint å se en merkbar endring neste år? 

Da må du faktisk sette i gang NÅ. 

Og så er det vel et ganske ekstrarordinært år i år. 

Hundretusener jobber er blitt borte. Mange av disse kommer ikke tilbake, fordi selskapene har «lært» å klare seg uten. 

 I tillegg har de fleste selskaper har endret måten de jobber på, og det går også utover leverandører og samarbeidspartnere. 

Det er usikre og spennende tider nå. 

Plutselig kan det haste med nye oppdrag eller ny jobb for deg (og det er begrenset hva du kan få til om du trenger dem helst i går). 

Plutselig kan det dukke opp nye muligheter, og du bør være på radaren for å kunne få dem. 

Derfor:

Start nå, før det plutselig haster. 

Meld deg på Visibility Bootcamp nå

Påmeldingen er nå stengt.
Meld deg på venteliste og bli en av de første som får invitasjon når vi åpner påmelding til neste bootcamp.